The Quarryشش هفته قبل از راه اندازی طلایی شده است

The Quarryشش هفته قبل از راه اندازی طلایی شده است

تریلر ترسناک بعدی  Supermassive Games، The Quarry رسما طلایی شد. سازنده این خبر را قبل از عرضه بازی در ماه ژوئن در توییتر تایید کرد. این بازی برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC با 2K Games به عنوان ناشر در دسترس خواهد بود.

 

The Quarry درباره 9 مشاور اردوگاه نوجوان است که در «کواری هاکت» مهمانی می‌کنند. با این حال، شب عیاشی آنها به سرعت تبدیل به وحشت می شود زیرا آنها توسط مردم محلی شکار می شوند (و ظاهراً چیزی حتی بدتر). دقیقاً مانند بازی‌های Supermassive’s Until Dawn  و The Dark Pictures Anthology، بازیکنان می‌توانند هر یک از مشاوران را کنترل کنند و بر اساس تصمیم‌هایشان، به آنها کمک کنند تا زنده بمانند یا آنها را به سمت یک مرگ وحشتناک سوق دهند.

 

با حضور استعدادهای هالیوود مانند دیوید آرکت (جیغ) و آریل وینتر (خانواده مدرن)، The Quarry دارای 186 پایان است که بازیکنان می توانند آن را کشف کنند. آنها همچنین می توانند با حداکثر هفت نفر به صورت آنلاین بازی کنند و در مورد تصمیمات کلیدی در این فرآیند رای دهند. همچنین یک Couch-op وجود دارد که در آن هر بازیکن یک مشاور متفاوت را کنترل می کند. البته، کسانی که خواهان تجربه‌ای منفعلانه‌تر هستند، می‌توانند شخصیت‌های متفاوتی را برای مشاوران تنظیم کنند و در حالت Movie Mode شاهد اجرای اکشن باشند.

 

معدن در 10 ژوئن منتشر می شود. منتظر جزئیات بیشتر و گیم پلی بازی در هفته های آینده باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو The Quarryشش هفته قبل از راه اندازی طلایی شده است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/bb7c

خبرنامه بازی ها

گالری